تعمیرکار خودپرداز خود باشید !

در این بخش از سایت که همواره در حال تکمیل شدن میباشد ، نکات کلیدی را در خصوص تعمیر و نگهداری از دستگاه های خود بیاموزید و از هزینه های خود به طرز قابل توجهی بکاهید

با توجه به اینکه اکثر ایرادات دستگاه با سرویس های ساده و مختصر قابل حل میباشند ، این بخش به شما کمک میکند تا با انجام سرویس های هفتگی و ماهانه ، از ایرادات احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

 

 

workshopتعویض رول کاغذ در دستگاه کشلس ریو :

توجه داشته باشید که دستگاه فوق از رول ای حرارتی 80 میلیمتری دارای بلک مارک پشتیبانی میکند . از نصب رول های 240 متری و رول رسید فیش پرینتر رستورانی اکیدا خودداری کنید . در صورت بروز اشکال و یا عدم عملکرد صحیح میبایست با پشتیبانی تماس بگیرید .

رفع خطای رسید پرینتر :

درصورتیکه پرینتر شما ( علامت تست ) را چاپ میکند ولی در حین عملیات بانکی قادر به چاپ رسید نمیباشد ، میبایست مراحل این ویدئو را با دقت اجرا کنید .

را ه اندازی اولیه و اتصال به شبکه :

این ویدئو مراحل آنباکسینگ و نحوه اتصال برق و اینترنت به دستگاه را بطور مفصل توضیح میدهد . توجه داشته باشید قبل از اقدام به نصب ، از صحت و سرعت مناسب اتصال به شبکه اینترنت و نیز کیفیت مطلوب شبکه برق و سیم کشی ارت اطمینان حاصل نمایید . یک عدد کابل برق ، یک عدد کابل شبکه و سه عدد رول کاغذ در بسته بندی دستگاه موجود میباشد .

 

رفع خطای “پاسخی از مرکز دریافت نشد”

در صورتی که هنگام وارد کردن کارت با پیغام ( پاسخی از مرکز دریافت نشد ) مواجه شدید ؛ میبایست در ابتدا از اتصالات مابین دستگاه و روتر اطمینان حاصل نمایید . کابل استفاده شده برای اتصال شبکه با نام پچ کورد شناخته میشود.در صورتی که کابل ها متصل باشند ، ال ای دی های نشانگر اتصال کابل بصورت چشمک زن روشن میشوند.
با این حال ، میبایست از اتصال مودم به اینترنت نیز مطمئن باشید.برای این کار میتوانید با وسیله دیگری نیز به مودم متصل شوید.همچنین میتوان با تماس با مرکز پشتیبانی بانک درخواست تست اتصال روتر به اینترنت اطمینان حاصل نمایید . شماره تماس مرکز پشتیبانی بانک مورد نظر را میتوانید با جستجو در اینترنت بیابید.